Англійська: як дитині не забути її під час літніх канікул?
Маючи під рукою підсобний матеріал у вигляді, води, крейди, піску і навіть сонечка, починайте ваші спільні ігрові заняття.
Пам'ятка для батьків
1. Заздалегідь підготуйте ігровий матеріал: картинки, іграшки, м'ячик, кольорову крейду і т. д.
2. Пам'ятайте, що влітку ви тільки граєте, а не вчитеся, тому не навантажуйте малюка знаннями через силу. Відчули, що дитині нудно? Перемикайтеся на інше!
3. Захопіться грою самі. Отримуйте справжнє задоволення від занять з вашою дитиною, і вона із задоволенням буде вправлятися разом з вами.
1. Заздалегідь підготуйте ігровий матеріал: картинки, іграшки, м'ячик, кольорову крейду і т. д.
2. Пам'ятайте, що влітку ви тільки граєте, а не вчитеся, тому не навантажуйте малюка знаннями через силу. Відчули, що дитині нудно? Перемикайтеся на інше!
3. Захопіться грою самі. Отримуйте справжнє задоволення від занять з вашою дитиною, і вона із задоволенням буде вправлятися разом з вами.
One, two, three ...
Навколо багато піску. У вас є формочки або відерце? Це все, що вам потрібно для гри. Чому б не побудувати гусеницю з піску?
Правила гри
Побудуйте пасочки в ряд, і нехай малюк порахує їх по-англійськи (one, two, three і т. д.). Потім знайдіть маленькі черепашки або камінчики. Це будуть очі, носик і ротик у нашій гусениці: їх теж назвіть англійською мовою. Можна закріпити і повторити і назви кольорів (наприклад, з кожною побудованою пасочкою називаєте будь-який колір: red, blue, black і т. д.).
A, B, C, D ...
Щоб легко і з цікавістю вивчити або повторити букви англійського алфавіту, пограйте в відому гру класики.
Навколо багато піску. У вас є формочки або відерце? Це все, що вам потрібно для гри. Чому б не побудувати гусеницю з піску?
Правила гри
Побудуйте пасочки в ряд, і нехай малюк порахує їх по-англійськи (one, two, three і т. д.). Потім знайдіть маленькі черепашки або камінчики. Це будуть очі, носик і ротик у нашій гусениці: їх теж назвіть англійською мовою. Можна закріпити і повторити і назви кольорів (наприклад, з кожною побудованою пасочкою називаєте будь-який колір: red, blue, black і т. д.).
A, B, C, D ...
Щоб легко і з цікавістю вивчити або повторити букви англійського алфавіту, пограйте в відому гру класики.
Правила гри
Намалюйте на асфальті класики і в кожну клітинку впишіть букви англійського алфавіту "A2, "B", "C", "D". Ви стрибаєте на клітинку з буквою і голосно, чітко вимовляєте цю букву, потім на іншу клітинку і також називаєте букву і т. Д. Малюк зацікавився? Тоді запросіть його приєднатися до гри. Для початку запропонуйте йому стрибати на клітинку-букву і разом називати її. Надалі дитина сама може стрибати на клітинку і називати букву. Або ви називаєте, а малюк стрибає на потрібну клітину. Поступово ускладнюйте гру, додаючи букви. Придумайте нові завдання. Наприклад, намалюйте букви в різних клітинах, не по порядку. Завдання дитини - стрибати на клітинки строго в тій послідовності, як розташовані букви алфавіту, і чітко їх називати. Грати не потрібно занадто довго, діти швидко втомлюються і втрачають інтерес до гри. Якщо ж закінчити гру на найцікавішому місці, то на наступний день дитина сама попросить вас накреслити квадратики на асфальті.
Намалюйте на асфальті класики і в кожну клітинку впишіть букви англійського алфавіту "A2, "B", "C", "D". Ви стрибаєте на клітинку з буквою і голосно, чітко вимовляєте цю букву, потім на іншу клітинку і також називаєте букву і т. Д. Малюк зацікавився? Тоді запросіть його приєднатися до гри. Для початку запропонуйте йому стрибати на клітинку-букву і разом називати її. Надалі дитина сама може стрибати на клітинку і називати букву. Або ви називаєте, а малюк стрибає на потрібну клітину. Поступово ускладнюйте гру, додаючи букви. Придумайте нові завдання. Наприклад, намалюйте букви в різних клітинах, не по порядку. Завдання дитини - стрибати на клітинки строго в тій послідовності, як розташовані букви алфавіту, і чітко їх називати. Грати не потрібно занадто довго, діти швидко втомлюються і втрачають інтерес до гри. Якщо ж закінчити гру на найцікавішому місці, то на наступний день дитина сама попросить вас накреслити квадратики на асфальті.
Stand - Sit down!
Ви відпочиваєте на морі або на річці? Тоді рухливі ігри з включенням англійської вам дуже знадобляться.
Правила гри
Відрахуйте п'ять кроків від води у напрямку до суші і розверніться обличчям до води. Спочатку дайте команду, наприклад "Stand!" (Стій!), і разом з малюком виконуйте її. Якщо команда виконана вірно, малюк робить крок до води. Наступна команда - "Sit down!" (Сядь!). Після того як ви сказали цю команду, разом виконуйте її і робіть ще один крок у напрямку до води. Спочатку виконуйте команди разом з дитиною, щоб слова краще запам'ятовувалися. Як тільки ви виконаєте п'ять команд і ніжки малюка торкнуться води, сміливо можна бігти купатися.
Багато команд за один раз давати не потрібно, тому що дитина може втратити інтерес до гри. Ці нехитрі команди допоможуть розвинути пасивний словник крихти. Наприклад, такі: "Fly!" (Лети!), "Jump!" (Стрибай!), "Clap!" (Ляскай в долоні!), "Sing!" (Співай!).
How do you do?
На відпочинку виконуються всі найзаповітніші бажання. Одне з них - грати разом з мамою або татом. Під час гри повторіть англійські слова або фрази. У цій грі знадобляться: машинки, ляльки або звірі, будь-які іграшки, які малюк бере з собою на відпочинок. Грати можете в будь-якому місці: на пляжі, в номері, в будинку і навіть на лавці.
Ви відпочиваєте на морі або на річці? Тоді рухливі ігри з включенням англійської вам дуже знадобляться.
Правила гри
Відрахуйте п'ять кроків від води у напрямку до суші і розверніться обличчям до води. Спочатку дайте команду, наприклад "Stand!" (Стій!), і разом з малюком виконуйте її. Якщо команда виконана вірно, малюк робить крок до води. Наступна команда - "Sit down!" (Сядь!). Після того як ви сказали цю команду, разом виконуйте її і робіть ще один крок у напрямку до води. Спочатку виконуйте команди разом з дитиною, щоб слова краще запам'ятовувалися. Як тільки ви виконаєте п'ять команд і ніжки малюка торкнуться води, сміливо можна бігти купатися.
Багато команд за один раз давати не потрібно, тому що дитина може втратити інтерес до гри. Ці нехитрі команди допоможуть розвинути пасивний словник крихти. Наприклад, такі: "Fly!" (Лети!), "Jump!" (Стрибай!), "Clap!" (Ляскай в долоні!), "Sing!" (Співай!).
How do you do?
На відпочинку виконуються всі найзаповітніші бажання. Одне з них - грати разом з мамою або татом. Під час гри повторіть англійські слова або фрази. У цій грі знадобляться: машинки, ляльки або звірі, будь-які іграшки, які малюк бере з собою на відпочинок. Грати можете в будь-якому місці: на пляжі, в номері, в будинку і навіть на лавці.
Правила гри
Мама, тато і дитина беруть по одній іграшці. Мама або тато вимовляють фразу чітко і голосно англійською мовою від імені іграшки, а малюк повторює її слідом за дорослими: "Hello!" (Привіт!); "What is your name?" (Як тебе звати?); "How old are you?" (Скільки тобі років?). На кожне питання ви самі ж і відповідаєте чітко, не поспішаючи, щоб дитина могла за вами повторити. Звичайно, кожну фразу потрібно перевести малюкові на українську мову. Вийде, що ваші іграшки ожили і розмовляють.
Чим більше ви будете повторювати одну і ту ж фразу, тим швидше дитина запам'ятає її. Допомагайте малюкові, повторюйте разом з ним ці фрази, не квапте дитину з відповіддю. За допомогою такої гри ви зможете вивчити багато цікавих фраз англійською мовою або закріпити вивчені раніше.
Мама, тато і дитина беруть по одній іграшці. Мама або тато вимовляють фразу чітко і голосно англійською мовою від імені іграшки, а малюк повторює її слідом за дорослими: "Hello!" (Привіт!); "What is your name?" (Як тебе звати?); "How old are you?" (Скільки тобі років?). На кожне питання ви самі ж і відповідаєте чітко, не поспішаючи, щоб дитина могла за вами повторити. Звичайно, кожну фразу потрібно перевести малюкові на українську мову. Вийде, що ваші іграшки ожили і розмовляють.
Чим більше ви будете повторювати одну і ту ж фразу, тим швидше дитина запам'ятає її. Допомагайте малюкові, повторюйте разом з ним ці фрази, не квапте дитину з відповіддю. За допомогою такої гри ви зможете вивчити багато цікавих фраз англійською мовою або закріпити вивчені раніше.
Dog, sun, me and you!
Скористайтеся фотоапаратом для навчальних цілей. Зробіть безліч різних фотографій: риб і звірів в зоопарку, ігри дітей на пляжі, рослини, смішні пики самого малюка (то він посміхається, то хмуриться, то дивується).
Правила гри
Дивлячись на фотографію, потрібно назвати англійською мовою якомога більше предметів, які ви бачите. Розбийтеся на пари. Покладіть всі фотографії в одну купку. Потрібно брати їх по черзі і назвати по-англійськи як можна більше предметів на знімку. Наприклад: dog, sun, tree, boy.
Такі заняття точно сподобаються малюкові, і в наступному навчальному році він з легкістю згадає весь пройдений матеріал
Скористайтеся фотоапаратом для навчальних цілей. Зробіть безліч різних фотографій: риб і звірів в зоопарку, ігри дітей на пляжі, рослини, смішні пики самого малюка (то він посміхається, то хмуриться, то дивується).
Правила гри
Дивлячись на фотографію, потрібно назвати англійською мовою якомога більше предметів, які ви бачите. Розбийтеся на пари. Покладіть всі фотографії в одну купку. Потрібно брати їх по черзі і назвати по-англійськи як можна більше предметів на знімку. Наприклад: dog, sun, tree, boy.
Такі заняття точно сподобаються малюкові, і в наступному навчальному році він з легкістю згадає весь пройдений матеріал
ЩО БУДЕМО ВИВЧАТИ ПРОТЯГОМ РОКУ З УЧНЯМИ 2 КЛАСІВ
НА КІНЕЦЬ РОКУ
Поради батькам
http://www.englishisfun.kiev.ua/?page_id=45
1. Повторюйте разом із дитиною вивчені на уроці слова та вирази у вигляді гри. Нехай дитина буде вашим учителем (якщо ви недостатньо володієте англійською або взагалі не володієте нею). Грайте у ті ігри, які були на уроці.
2. Якщо у дитини труднощі у вимові, проконсультуйтесь у вчителя. Якщо дитина погано запам‘ятовує слова та правила, учитель підкаже вам прийоми запам‘ятовування інформації.
3. Продивляйтеся разом з дитиною її улюблені мультфільми англійською мовою. Навіть коротенькі відео для дітей допоможуть активізувати знання дитини та заохотити її до подальшого вивчення англійської мови.
4. Виготовляйте предметні малюнки та інші наочні посібники разом із дитиною, водночас затреновуючи нові слова. При цьому бажано використовувати виучувані слова відразу ж у фразах та реченнях ( This is , I have, I like, I want, I can see…).
5. Розповідайте дитині, наскільки важливим є вивчення англійської мови людині майже будь-якої професії, а також про те, що володіння іноземною мовою може стати в нагоді під час подорожей.
6. Якщо дитина не засвоїла навчальний матеріал через хворобу або через іншу поважну причину, одразу зверніться до вчителя. Він розповість вам, як організувати допомогу дитині вдома.
Англійська мова для малюків: початок навчання
http://childdevelop.com.ua/articles/edu/63/
Ваш малюк почав вивчати англійську мову? Далі ви зможете дізнатися про те, яких результатів очікувати після невеликої кількості уроків, а також про те, які вимоги до дитини є невиправданими.
У даний час у житті кожної людини важливу роль відіграє вивчення іноземних мов. Для освіти та майбутньої професійної діяльності вашої дитини необхідне знання як мінімум однієї такої мови. Ви як батьки бажаєте забезпечити своєму малюку найкращий старт у житті, тому ретельно вибираєте мовну школу та якомога раніше записуєте його на додаткові уроки іноземної мови. Оскільки ви зацікавлені у тому, щоб ваша дитина стала успішною в житті, ви, звісно ж, пов'язуєте з цими заняттями безліч надій і сподівань. Однак, незважаючи на те, що ви маєте найдобріші наміри, ваші вимоги до прогресу в навчанні дитини можуть трохи відрізнятись від реальності.
Очікування батьків та вивчення англійської мови дітьми
Батьки, котрі відправляють свого малюка на додаткові уроки англійської мови, часто мають нереальні очікування від тих мовних досягнень, які, на їхню думку, неодмінно повинен зробити їх маленький учень. Буває так, що вони вимагають, щоб уже через кілька занять дитина могла експромтом висловлюватись новою для себе мовою, і дуже розчаровані, коли малюк мовчить у відповідь на прохання дорослих сказати щось іноземною мовою («Люба, похвались тітонці, чого нещодавно ти навчилась говорити англійською»). Вони провокують дитину, а якщо вона соромиться і вперто мовчить, відчувають себе розчарованими й нерідко роблять висновок, що такі уроки – це марна трата часу і грошей.
Однак не можна забувати, що деякі діти потребують трохи більш тривалого «періоду тиші», протягом якого вони слухають мову, запам'ятовують її мелодію й нові звуки, і поки ще не готові до того, щоб розмовляти. Відсутність видимого прогресу в навчанні може відбити у вас бажання й далі відправляти свого малюка на уроки і тим самим негативно вплинути на мотивацію дитини.
Пам'ятайте: маленькі діти потребують зовнішньої мотивації на навчання, внутрішня мотивація з'явиться в них пізніше. Ви також повинні знати, що основною метою навчання малюків іноземної мови є зовсім не те, щоб дитина в найкоротші строки змогла висловлювати якомога більшу кількість речень іноземною мовою.
Що дітям дають уроки англійської мови
Цілі, які ставить перед собою вчитель, який працює з маленькими дітьми, відрізняються від тих, які він ставить перед собою, навчаючи дорослих. Крім вивчення нових слів, фраз тощо уроки іноземної мови повинні в першу чергу сприяти загальному розвитку дитини й позитивній самооцінці малюка, формувати навички роботи у групі. Завдання вчителя полягає в приверненні уваги учнів до нової мови, її мелодики та акцентів і заохоченні до бажання розмовляти нею. Отже, для дитини такі заняття повинні стати позитивним і цікавим досвідом, що викликає прагнення до подальшого розвитку своїх мовних навичок у майбутньому.
Як дитина вчить англійську мову
Для деяких батьків успіхи їхніх дітей занадто слабкі й відбуваються дуже повільно, до того ж вони бачать, що через кілька місяців або навіть років навчання дитина ще не може вільно спілкуватись іноземною мовою. Однак її успіхи не слід вимірювати кількістю матеріалу, який вона засвоїла і може відтворити, чи мовними навичками, які може продемонструвати.
Діти, навіть найменші, можуть багато чого навчитись, наприклад, запам'ятати багато нових слів, але треба мати на увазі, що принаймні спочатку більшість цих слів увійде у їхній пасивний словник, й рецептивні навички (навички впізнавання та розуміння) будуть переважати над активними навичками. Це означає, що коли дитина почує слово «duck», то зможе впевнено показати на зображенні качку, і при цьому зовсім не обов'язково, що вона зможе вірно відповісти на запитання: «Скажи, як буде качка англійською?». Скоріше за все, ні. Маленькі учні також потребують численних повторень нового матеріалу, перш ніж назавжди його запам'ятати.
У маленькому віці діти ще не встигли розвинути ефективні стратегії запам'ятовування й навчання, тому не дивуйтесь тому, що вчитель на кількох уроках повторює з дітьми одні й ті самі слова чи фрази. Це не означає, що ваш малюк у цей час не вчиться, навпаки, він якраз закріплює отримані знання. Найкращим способом, завдяки якому діти будуть засвоювати новий зміст, є їх залучення до процесу навчання як психологічно, емоційно, так і фізично, тому вчителі часто використовують під час занять різні пісні, ігри, сценки або художні завдання – це все теж навчання.
Ніколи не слід порівнювати успіхи дитини із власними досягненнями у вивченні англійської мови, тобто досягненнями дорослих людей або навіть підлітків. Процес навчання дитини тісно пов'язаний зі стадіями її розвитку. Отже, результати навчання не будуть такими ж швидкими, як і у випадку дорослих; щодо дітей – повинні бути інші очікування.
Чого не треба вимагати від дитини, яка вивчає англійську мову
У даний час у житті кожної людини важливу роль відіграє вивчення іноземних мов. Для освіти та майбутньої професійної діяльності вашої дитини необхідне знання як мінімум однієї такої мови. Ви як батьки бажаєте забезпечити своєму малюку найкращий старт у житті, тому ретельно вибираєте мовну школу та якомога раніше записуєте його на додаткові уроки іноземної мови. Оскільки ви зацікавлені у тому, щоб ваша дитина стала успішною в житті, ви, звісно ж, пов'язуєте з цими заняттями безліч надій і сподівань. Однак, незважаючи на те, що ви маєте найдобріші наміри, ваші вимоги до прогресу в навчанні дитини можуть трохи відрізнятись від реальності.
Очікування батьків та вивчення англійської мови дітьми
Батьки, котрі відправляють свого малюка на додаткові уроки англійської мови, часто мають нереальні очікування від тих мовних досягнень, які, на їхню думку, неодмінно повинен зробити їх маленький учень. Буває так, що вони вимагають, щоб уже через кілька занять дитина могла експромтом висловлюватись новою для себе мовою, і дуже розчаровані, коли малюк мовчить у відповідь на прохання дорослих сказати щось іноземною мовою («Люба, похвались тітонці, чого нещодавно ти навчилась говорити англійською»). Вони провокують дитину, а якщо вона соромиться і вперто мовчить, відчувають себе розчарованими й нерідко роблять висновок, що такі уроки – це марна трата часу і грошей.
Однак не можна забувати, що деякі діти потребують трохи більш тривалого «періоду тиші», протягом якого вони слухають мову, запам'ятовують її мелодію й нові звуки, і поки ще не готові до того, щоб розмовляти. Відсутність видимого прогресу в навчанні може відбити у вас бажання й далі відправляти свого малюка на уроки і тим самим негативно вплинути на мотивацію дитини.
Пам'ятайте: маленькі діти потребують зовнішньої мотивації на навчання, внутрішня мотивація з'явиться в них пізніше. Ви також повинні знати, що основною метою навчання малюків іноземної мови є зовсім не те, щоб дитина в найкоротші строки змогла висловлювати якомога більшу кількість речень іноземною мовою.
Що дітям дають уроки англійської мови
Цілі, які ставить перед собою вчитель, який працює з маленькими дітьми, відрізняються від тих, які він ставить перед собою, навчаючи дорослих. Крім вивчення нових слів, фраз тощо уроки іноземної мови повинні в першу чергу сприяти загальному розвитку дитини й позитивній самооцінці малюка, формувати навички роботи у групі. Завдання вчителя полягає в приверненні уваги учнів до нової мови, її мелодики та акцентів і заохоченні до бажання розмовляти нею. Отже, для дитини такі заняття повинні стати позитивним і цікавим досвідом, що викликає прагнення до подальшого розвитку своїх мовних навичок у майбутньому.
Як дитина вчить англійську мову
Для деяких батьків успіхи їхніх дітей занадто слабкі й відбуваються дуже повільно, до того ж вони бачать, що через кілька місяців або навіть років навчання дитина ще не може вільно спілкуватись іноземною мовою. Однак її успіхи не слід вимірювати кількістю матеріалу, який вона засвоїла і може відтворити, чи мовними навичками, які може продемонструвати.
Діти, навіть найменші, можуть багато чого навчитись, наприклад, запам'ятати багато нових слів, але треба мати на увазі, що принаймні спочатку більшість цих слів увійде у їхній пасивний словник, й рецептивні навички (навички впізнавання та розуміння) будуть переважати над активними навичками. Це означає, що коли дитина почує слово «duck», то зможе впевнено показати на зображенні качку, і при цьому зовсім не обов'язково, що вона зможе вірно відповісти на запитання: «Скажи, як буде качка англійською?». Скоріше за все, ні. Маленькі учні також потребують численних повторень нового матеріалу, перш ніж назавжди його запам'ятати.
У маленькому віці діти ще не встигли розвинути ефективні стратегії запам'ятовування й навчання, тому не дивуйтесь тому, що вчитель на кількох уроках повторює з дітьми одні й ті самі слова чи фрази. Це не означає, що ваш малюк у цей час не вчиться, навпаки, він якраз закріплює отримані знання. Найкращим способом, завдяки якому діти будуть засвоювати новий зміст, є їх залучення до процесу навчання як психологічно, емоційно, так і фізично, тому вчителі часто використовують під час занять різні пісні, ігри, сценки або художні завдання – це все теж навчання.
Ніколи не слід порівнювати успіхи дитини із власними досягненнями у вивченні англійської мови, тобто досягненнями дорослих людей або навіть підлітків. Процес навчання дитини тісно пов'язаний зі стадіями її розвитку. Отже, результати навчання не будуть такими ж швидкими, як і у випадку дорослих; щодо дітей – повинні бути інші очікування.
Чого не треба вимагати від дитини, яка вивчає англійську мову
- Запам'ятовування й вірного застосування правил граматики іноземної мови. Це пов'язано як зі стадією розвитку дитини, не готової сприймати такі складні речі, так і з тим, що діти ще не до кінця розуміють, чому граматична правильність мови – це так важливо.
- Вільного ведення бесіди іноземною мовою з однолітками та дорослими.
- Самостійного ініціювання розмов на будь-яку тему.
- Навичок правильного володіння всіма формами дієслів.
- А також не розраховуйте на те, що дитина самостійно буде робити покупки за кордоном чи напише лист іноземною мовою.
Якого обсягу може навчитись дитина на уроках англійської мови
Шестирічна чи семирічна дитина через рік навчання англійської мови, імовірно, буде знати й використовувати 70–100 нових слів, і ще приблизно стільки ж знайдеться в її пасивному словнику; також вона буде пам'ятати кілька пісень і граматичних структур (але без аналізу їх побудови та знання правильної назви).
Багато для такого маленького учня, чи не так? Крім того, уроки іноземної мови покращать загальний розвиток вашої дитини та дадуть їй можливість перебувати серед однолітків і набувати нових друзів. Завдяки ранньому контакту з мовою малюк стане більш чутливим до її мелодики та акцентів, що, безумовно, окупиться в майбутньому.
Прослуховування та повторення слів, спів пісень і т. ін. дозволять дитині тренувати вірну вимову. Отже, на більш пізніх етапах навчання спілкування іншою (нерідною) мовою буде для неї більш комфортним і природним. І найголовніше – позитивні враження та досвід, пов'язані з першими уроками англійської мови, а також навіть маленькі успіхи будуть позитивно впливати на самооцінку дитини та її мотивацію на майбутнє продовження захоплюючих пригод з іноземною мовою.
Шестирічна чи семирічна дитина через рік навчання англійської мови, імовірно, буде знати й використовувати 70–100 нових слів, і ще приблизно стільки ж знайдеться в її пасивному словнику; також вона буде пам'ятати кілька пісень і граматичних структур (але без аналізу їх побудови та знання правильної назви).
Багато для такого маленького учня, чи не так? Крім того, уроки іноземної мови покращать загальний розвиток вашої дитини та дадуть їй можливість перебувати серед однолітків і набувати нових друзів. Завдяки ранньому контакту з мовою малюк стане більш чутливим до її мелодики та акцентів, що, безумовно, окупиться в майбутньому.
Прослуховування та повторення слів, спів пісень і т. ін. дозволять дитині тренувати вірну вимову. Отже, на більш пізніх етапах навчання спілкування іншою (нерідною) мовою буде для неї більш комфортним і природним. І найголовніше – позитивні враження та досвід, пов'язані з першими уроками англійської мови, а також навіть маленькі успіхи будуть позитивно впливати на самооцінку дитини та її мотивацію на майбутнє продовження захоплюючих пригод з іноземною мовою.